23. september 2008

Photokina anno 2008


Photokina 2008: Så er det snart, og snart vil jeg være der! Cologne, Tyskland afholder eventet Photokina 'En Verden af Billeder' udstillingen, hvor alle de store (som små) kameraproducenter vil være representeret med alt det happengut de har i sortiment. En masse nye produkter får deres 'begyndelse' her, sammen med de hotteste vare allerede på markedet idag.

Mange af standene er ikke færdige endnu, men der er allerede nogen der cirkulerer rund dernede og raporterer om hvad der sker, selvom "showet" egentlig ikke er begyndt endnu.

Over de næste par dage, vil folk fra nær og fjern samles, for at se, føle, høre og prøve alle de spændende ting... og jeg glæder mig som en lille tysk skolepige, til at se det hele for den aller første gang, nu hvor jeg har hørt utallige gange hvor fedt det skulle være.

Når jeg kommer tilbage igen, vil jeg dele min "digitale" oplevelse i billeder og ord, og det ser jeg frem til :)

Imens, kan du følge begivenhederne efterhånden som de opstår fra dpreview.com
Et godt og hæderligt team af fotoentusiater, der bl.a. laver tests af kameraer og følger alt inden for branchen, for dig som læser.

(PS: Dpreview.com er det absolut eneste sted jeg finder troværdigt, fuldt og fast, når der gælder anmeldelser af kameraer, hvilket foregår professionelt og seriøst - end ikke Tænk og Test her i Danmark kan nå dem til sokkeholderne når det gælder seriøse og retvisende tests... så tænk lige over det næste gang du vil vide mere om et kamera).


Jannick - http://snapshots-mono.net

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Ultimatum' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP